12 oktober, 2012

Fire in their eyes!

For to uger siden ankom de. Forventningsfulde. En længsel efter mere og med ringe anelse om hvad der venter dem de næste 6 måneder. Plads til forskellighed. Hele Skandinavien er nu meget velrepræsenteret her. Mange nordMÆND, svensker og to finlandske piger. Det er de nye DTS (discipeltræningsskole) elever, som jeg taler om - voldsomt energiske og med en brænd i deres øjne.
     Det fik mig til at erindre min ankomst og alle tankerne deromkring, det er kun et halvt år siden, min rejse begyndte. Det føles som længere tid siden.. og igår. Fantastiske oplevelser, en udvidet familie og meget værdsatte minder. Følelsen af taknemlighed sniger sig ind over mig ved bare tanken. Vi var kun 7 på min DTS, men de er over 50 elever!!  Det er tydeligt at se, at Gud virker i deres team! Glæder mig over at lære dem at kende og opmuntre dem i deres vandring med Jesus - der er virkeligt nogle sjove typer indimellem..

Her er en lille video fra sidste torsdag, hvor vi havde "Community Night" - En aften om måneden med taler, lovsang, evt. kreative indslag og alle der har tid og lyst og tilknytning til YWAM. Denne aften var dog helt speciel, eftersom den bød på at fra violinspil som en form for bøn, beatboxing og en kristen kvindelig norsk rapper til en 15 minutters kort og præcis tale og en overvældende glæde for Herren, som udviklede sig til dans og mærkeligheder.. Her er en lille video, som giver jer et indblik af noget af aften og de nye DTS elever. Den er lavet af den meget talentfulde Sarah på min team.. 

LOVE..


and so it begins from Sarah Grunder on Vimeo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar