03 juli, 2012

Next stop Chile!

Anden del af vores Outreach begynder NU!
Resten af mit team (Sarang, Ashley, Ryan, Pat, Isaac, Nina and Jack), vi har nu forladt USA, og jeg befinder mig i skrivende stund i Toronto, Canada! For dem af jer som har styr på jeres geografi - det er korrekt, det er MEGET fjollet at flyve fra Los Angeles også til Toronto og derefter til Santiago, Chile! Som min mor så fint fik det sagt:
 "I kunne måske på vejen hjem tage et smut forbi Danmark, det er næsten samme!"
Ja, her sidder jeg så på vej til Pichilemu, Chile for at velsigne de lokale kristne og sprede Guds kærlighed de næste 6 uger! Den første del af vores rejse her til Canada gik rigtig godt: Pat's flyvefrygt forsvandt - han er ude af USA for første gang, Sarang kastede ikke op - praise the lord, baby Jackson NØD han første flyvetur og ja vi andre fik sovet lidt! Jeg håber på at kunne opdatere jer lidt engang imellem, når vi har tid, med hvad vi går og laver dernede! Jeg ved, at vi komme til at arbejde med børn, praktisk arbejde omkring på YWAM basen, hvor vi kommer til at bo og undervise i biblen, jeg ved egentligt ikke så meget mere om det end dét, men det finder vi nok ud af!
Fra øverste venstre hjørne: Mig, Pat, David, Ashley, Isaac, Dani, Sarang, Ryan, Luke,  Jonny, Nina og baby Jack. Thank you Dani for the picture!
Nu tænker du måske, "Jeg ville ønske, at jeg kunne være en del af det" - Jeg har godt nyt, det KAN DU ved at bede for os!!! Ja, du læste korrekt. BEDE! Vi har bruge for meget forbøn, mens vi er i Chile. Her er nogle ting, som du meget gerne må bede for:

Fælleskabet i gruppen

Mange i Chile døjer med tvivl og problemer i deres familier, så bed for at det ikke må påvirke os og vores familier

Kommunikation på spansk! (De fleste af os taler lidt eller intet spansk og ikke mange Chilener taler engelsk) 

Godt helbred

TUSIND TAK - Vi værdsætter det og dig alle meget højt! Gud velsigne dig! Glæder mig til at fortælle om de ting, som vi oplever med mennesker og Gud! Nå, men det var alt for nu her i Canada, nu skal jeg til at have noget at spise! 

Much love 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar