29 juni, 2012

Revival in LA! True story!

Jeg beklager, at det er så lang tid siden, at jeg sidst har updateret min blog! Det er ikke okay! Det har ikke været med min gode vilje, men hvis jeg skal være ærlig, forkommer det mig svært at formulere det som sker her både, fordi der sker meget og fordi mit hoved er at stort virvar af ord, tanker og oplevelser, som jeg ønsker at dele med jer!

Gud er LEVENDE og Han elsker os, og dét der bliver beskrevet i "Apostlenes Gerninger", er VIRKELIGHED i dag og det bedst er, at Gud bruger hvem som helst, som er villig og siger "Ja" til at sprede budskabet om Hans kærlighed! Det sker nu og her i Los Angeles, jeg både ser og oplever det, det er altså rigtigt nok! En bølge af sandhed, kærlighed og frihed, som er ved at starte her i USA! Praise the Lord!

Sidste søndag den 17. juni startede vores outreach og måske vigtigst af alt "Circuit Riders" kom til LA. "Circuit Riders" er en 2 ugers skole, som lige nu rejser rundt fra by til by, fem forskellige destination her i USA, med budskabet om Guds kærlighed og hvor VIGTIGT det er at sprede!
Deres motto er: 

Save the Lost, revive the Saved and train them All!

Omkring 200 mennesker lovsynger! Den første uge af "C.R" var vi i denne smukke kirke!
Denne skole deltager vi i som en del af vores outreach. Jeg har kun en ting at sige, i løbet af min DTS har Gud vendt hele min tankegang "Upside down, and right side up!" og Circuit Riders er overhovedet ikke en udtagelse! Undervisningen, som vi har modtaget her disse to uger, kan kun beskrives med et ord: MINDBLOWING! Det har været meget udfordrende, grænse overskridende og livsforvandlende!
Lad mig indvie jer i, hvad der har fyldt mit hoved den sidste uge eller mere:

Hvorfor er det så VIGTIGT at sprede Evangeliet om Guds kærlighed - hvorfor kan du ikke bare have din tro, og så har jeg min? For hvis biblen er sand, at Gud elsker os, elsker os, som en far elsker sit barn og ønsker "relationship" med os, og at vi kun kan få det igennem troen på Jesus, og det Han gjorde, har det konsekvenser for os alle! Hvis du SÅ en person vandre i blinde mod en afgrund, ville du så ikke af kærlighed og omsorg gøre dét til din mission at redde deres liv, RÅbe og SkriGe og gøre alt i din magt for at stoppe vedkommende og ændre deres kurs?! Som Penn Jillette siger i sin video, Atheist Perspective on Evangelism,"How much do you have to hate somebody, to believe that everlasting life is possible, and NOT tell them that?" So I rest my case with this video.. WATCH THIS..


Hvem er det, Jesus kalder til at sprede sandheden?! ALLE kristne! Siger jeg, at vi alle skal være missionære? NEJ! Men vi skal ALLE sprede evangeliet - de gode nyheder!
 Alt hvad vi gør, som kristne skal være drevet af kærlighed, Guds kærlighed og ledt af Guds ånd.  Sagen er den, at vi kan sprede Guds kærlighed i både stort og småt og i alt hvad vi gør. Og alt hvad vi gør, gør vi for ham, for det er jo i bund og grund, derfor vi har fået vores liv ikke for vores skyld, men for at vi kan leve dét for og i kærlighed til Ham, som har givet os alt. Vi er Jesus ambassadører i alt hvad vi gør, for vi har Jesus i os, og vi lever i Guds nærvær! "På den dag skal I erkende, at jeg er min Far, og I er mig, ligesom jeg er i jer" Joh. 14, 20.. Er det ikke tankevækkende, at der er intet, som vi kan gøre, der kan skilles os fra Gud og hans nærvær, for vi er omsluttet af Jesus - ja, takke været Jesus og det han gjorde på korset, så kan vi ALTID leve i Gud nærvær! YAY!

Okay, så vi lever i Guds nærvær, hvor vi har Helligånden, som leder og taler sandhed til os, og vi tror på Guds ord. Guds ord om en større kærlighed som sætter fri og forvandler mennesker, på tegn, undere, helbredelser og mennekser som bliver vækket fra de død, så hvorfor træder vi ikke ud i tro, og lader Gud virke? Hvorfor går vi ikke mere ud og møder mennesker, hvor de er med Guds kærlighed? Hvorfor beder vi ikke for alle de syge? Hvorfor er det så svært for os at tro på, at dette er sandt? Hvad har vores skeptisk og kristisk samfund gjort ved os!? - Fyldt os med VANTRO, frygt og en kristisk tilgang til alt.
Min bøn:
Tilgiv mig Jesus for min vantro og min frygt, 
for min tvivl på at du, Skaberen af universet, kan gøre dette, 
og på at du KAN og VIL bruge mig! 
  I Jesus navn tag denne løgn, tag min frygt. 
Jesus, tak fordi du har tilgivet mig. 
Jeg beder om MERE tro og mere frimodighed.
Jesus jeg elsker dig, i dit navn, AMEN

Det er virkeligt, over hele verden, ja selv i Danmark, jeg er et vidne derom! Og det bedst er, at Gud har kaldet os ALLE til dette, og at enhver som er villig og siger "Ja, brug mig", vil han brug.. Men det allerbedste er nu, at Han elsker os så højt og at Han ønsker vores venskab - Skaberen af universet kunne befale os at være hans slave, men han ønsker at være vores VEN!! WOW...
Kort sagt:
Det handler altsammen om tro, en tro på en Gud som er mere levende end det, at jeg sidder her og skriver og trækker vejret! En tro på Hans søn Jesus Kristus, som af kærlighed gav alt for mig, for os, som døde og opstod igen, en tro på at han vil og kan brug mig.  En tro på en god Gud, som elsker os og gør alt i KÆRLIGHED!
 og nu til noget lidt andet...
Her er lidt billeder af, hvad vi har rendt og lavet den sidste måneds tid:

De to piger i midten, Ashley og Sam - fundraising i Burbank! Dette var en fantastisk aften, som endte med højlydt lovsang midt på gaden, nye venner og bøn for mennesker!

Jeg fik æren af at velsigne Paul, en hjemløs fra parken med en klipning i Sunland!!
Isaac, Paul og Pat! Glade!

David and Ashley on Luke's Birthday!

Jeg er ved at lave chokolade mousse til Islandsk Lagkage! Tak til min mor og far for at sende en AWESOME pakke med lagkagebunde, rugbrød og Toms Guldkarameller! YAY!
Epic fødselsdags fest for Luke, MASSER af chokolade!

Og de alle sammen ELSKEDE kagen! De mente jeg kunne sælge det for mange penge!!

Mega lækker Thai mad, som jeg spiste i godt selskab i sidste uge!

Mit gode selskab, Sarang med nudlerne og meget begejstret Ashley! Happy!
Et lille billede af mig den dag! Sådan så jeg ud!


Efter vores udsendelses Gudstjeneste, tog vi hjem til vores præstepar og havde vi en god fest med lækker mad, i meget smukt selskab!

Så lækker mad!

Mændene cirkulerede omkring!

Gruppe billede af os alle til festen!!


Værsgo!
God is good, revival is now and I love you all!!



1 kommentar:

  1. Kære ven...
    HVOR ER DET FEDT!
    Kan du ikke sende noget af den radikalitet til DK? :)
    Guds kæmpe velsignelse herfra

    KH Gubi

    SvarSlet