06 marts, 2013

En påmindelse. De bedste øjeblikke..

Jeg var ved at kigge igennem mine billeder, da dette billede mødte mig med påmindelsen om, hvor enormt velsignet jeg er med min familie, og hvor TAKNEMLIG jeg er for dem. Hvordan Gud har brugt og bruger min familie til at vise mig Hans plan, at Han elsker, sørger for og taler til mig. De inspirerer mig med deres vedligeholdenhed, visdom og livsglæde. De giver. De støtter. De er mærkelige. De er eventyrslysten. De elsker og de har lært mig så meget. Nogle af vores bedste øjeblikke er, når vi er ude at rejse, på camping eller eventyr og prøver at finde rundt med guides, hæfter og et virvar af kort og ender dagen med at spille Rummikub eller et andet mærkeligt spil - Der slapper vi alle af, sandheden kommer frem, og vi har det skønt..

Alt jeg kan sige er.
Tak Gud for min familie, som jeg elsker højt og savner.
ELLER som populært udtrykt her i YWAM "Sooo GOOD!"
De, min familie er bare "SO GOOD!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar