03 februar, 2013

Epic "God provides" moment.. EN/DA

Fest og glæde! Praise the Lord!

It speaks for itself..

Last week I asked you to pray for some of our students that still needed tuition money, well here is the end of that part of the story... 
We (The winter discipleship training school of only 24 students) were CELEBRATING after having an offering time for two students last friday. The students needed over $2,000 EACH by that day. After 30 mins of prayer and giving, both students received almost all the money needed and before class was over their amount was down to $0 and money was still coming in.. God provided over $4,600 that day for those two.. I saw it happen before my own eyes. What a blessing to be a part of this school and watch God at work! What a privilege it is to be able to call Him, Daddy.

And a short update:

I am doing great! I love this job -  it is super life affirming! We work long days and there is lots to do but it is all good stuff though. I've started planning our outreach to Kenya this week - which is exciting. This week's topic was "Spiritual Warfare" - what does that look like and mean for our lives? and tomorrow we are going to hear about the "Holy Spirit". I ask that you'll keep me in your prayers and that I'll be good at planning our outreach and my time and for my economic situation..

Thanks.. Please write me a comment below if you want to know more or have questions.


Det taler for sig selv.. 

Sidste uge nævnte jeg, at I gerne måtte bede for nogle af eleverne, som manglede penge, her er slutningen på den del af historien...

 Vi (Vinter discipelskab træningsskole med kun 24 elever) havde en fest efter vores indsamling til to af eleverne sidste fredag. De to elever havde brug for mere end 11.000 kr HVER den dag. Efter 30 minutters bøn og generøsitet havde begge elever modtaget næsten hele deres beløb og før undervisningen var slut var deres beløb nede på 0 kr, og pengene blev ved med at strømme ind.. Gud gav over 25.157 kr den dag til de to. Jeg så det med mine egne øjne. Hvilket privilege det er at være en del af denne skole og se Gud i arbejde. Hvilket privilege det er at kunne kalde Ham, Far! 
Mellemregning. Tavlen med deres "før og efter indsamlingen" tal.. Som efter undervisningen endte på $0..

En derudover kort update:

Jeg har det fantastisk! Jeg elsker dette arbejde - det er super livsbekræftende! Vi arbejder lange dag, og der er meget at se til, men det er alt sammen godt, og jeg er godt i gang med planlægningen af vores tur. Vi har denne uge lært om "spirituel warfare", og hvad et betyder for os, og imorgen skal vi lære om "Helligånden". Så I må forsat gerne bede for, at jeg må have overskud og være god til at planlægge vores outreach og min tid godt og min økonomiske situation.. 


TAK.. Skriv endelig en kommentar nedenfor, hvis I gerne vil høre mere eller har spørgsmål..

2 kommentarer:

  1. Hey Elisabeth...we pray for you and your work avry day

    Kjeld

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kjeld og Anne Mette, det betyder ENORMT meget for mig! Det gør virkeligt en verden til forskel! I er fantastiske - bliv ved med det! Tanker og velsignelser sendes i jeres retning..
      - Elisabeth

      Slet